Zagrajmy w Monopoly Junior My Little Pony #20 - Czy to się kiedyś skończy?!
Monopoly nie chce doczekać się rozstrzygnięcia. Gdy nagle ktoś jest na krawędzi, nagle jest ratowany. Przyznam, że spodziewałem się pierwszej przegranej dużo wcześniej. Tymczasem klęska wisi w powietrzu, ale chyba jeszcze nie nastąpiła.
W tej rundzie przybyły aż dwa domy i choć zazwyczaj oznacza to kłopoty, to w przypadku Eventu nr 1, sprawiło to, że ceny pól spadły.
Fluttershy +3
Fluttershy przekracza Start i dumnie ląduje na swoim polu. Postanowiłem za nią wybudować dom mimo to, że obniży koszt przejścia przez to pole, a sam dom kosztuje 25 serduszek, bo zgodnie z eventem jest to koszt domu na najdroższym polu. Fluttershy więc znowu spłukała się z funduszy i już miałem się was pytać, czy pozwolić jej na kupno, kiedy ruchy następnych pokazały, że nie ma się czego obawiać... przynajmniej dziś.
Pepper Clark +1
Pepper dziś na spokojnie i nie ma co o niej pisać, ale cieszę się, że choć nie zarabia, to nie traci. :P
Twilight Sparkle +2
Twilight daje ci zarobić Rainbow Dash. Niewiele, bo nie dość, że nie 5, to zgodnie z eventem 4 serduszka, ale jednak traci. Dobrze, że ma zapas, ale na czym tu zarobić?
Rainbow Dash + 3 + Sonic Rainboom
Rainbow weszła w szóste okrążenie i wylądowałaby na Photo Finish, ale od czego jest umiejętność Sonic Rainboom? Używa jej, a ponieważ została zgłoszona przed przejściem przez Start, ta natychmiast jej się regeneruje. Zła wiadomość to taka, że musi zapłacić Rarity, ale za pole Scootaloo - 20 serduszek.
Applejack +6 + karta
Applejack przesuwa się na Przygody Znaczkowej Ligi, a stamtąd zgodnie z rozkazem karty na pierwsze różowe pole, które akurat przypada Flutterce. Nie jest to jednak tragedia, gdyż zogdnie z rozkazem płaci jej nie 20 serduszek, a tylko dwa. Do tego dojdzie pewnie 10% od każdej postaci. Takiej to dobrze.
Pinkie Pie + 3
Pinkie trafia na swoje pole i za pewną sumę, którą zaraz wyliczę nabywa drugi dom na Fluttershy! Ok... jej pole kosztowało z jednym domem 15, w evencie nr 1 3, czyli musi zapłacić tyle, ile za koszt drugiego domu na polach o podstawowym koszcie 3. Czyli nic się nie zmienia, bo Pinkie nadal musi zapłacić aż 30 serduszek za kupno nowego domu (30 = 3 * 5 * 2).
Tym samym to pole poza eventem byłoby najdroższym polem na planszy, więc zmienia się cennik płatności w evencie:
1 -> 30
2 - > 25
3 -> 20
4 -> 5
5 -> 4
20 -> 3
25 -> 2
30 -> 1
Rarity +6
Rarcia wpada niefortunnie na pole Flutterki - Apple Bloom. I teraz już nie ma przebacz, musi zapłacić 25 serduszek.
Zasoby i stan
FS 27,5 + 2 za Start - 25 za dom na DJ Pon3 + 2 za Apple Bloom + 25 za Apple Bloom - Dziesięcina (2,9) = 31,5 - 2,9 = 28,6, Umiejętność Spojrzenie, DJ Pon 3 + dom, Apple Bloom, Księżniczka Celestia, Rainbow Dash + 1 dom
PC 95, umiejętność Śmierdzenie, kucyki: Cadance + 2 domy, Shining Armour i Księżniczka Twilight + 1 dom
TS 68 - 4 = 64 za Trixie, umiejętność Teleportacja, kucyki: Brak :(
RD 59 + 4 za Trixie - 20 za Scootaloo + 2 za Start - Dziesięcina (0,6) = 45 - 0,6 = 44,4, umiejętność Sonic Rainboom (bo przeszła przez Start), kucyki: Trixie + dom, Applejack, piąte okrążenie
AJ 25,7 - 2 + Dziesięcina = 23,7 + 2,9 + 0,6 + 2 = 29,2 za Apple Bloom, umiejętność Jabłkowy Interes, kucyki: Brak :(
PP 119 - 30 za dom na Flutterce = 89, umiejętność Brak, kucyki: Photo Finish, Fluttershy + 2 domy, Pinkie Pie
R 53,8 + 20 za Scootaloo - 25 za Apple Bloom - Dziesięcina (2) = 46,8, umiejętność Wdzięk, kucyki: Luna + dom, Scootaloo, Rarity
No, dalej. Dwie postaci mają mniej niż 30 serduszek, a kolejne dwie mniej niż 50. Wykończmy kogoś!
W tej rundzie przybyły aż dwa domy i choć zazwyczaj oznacza to kłopoty, to w przypadku Eventu nr 1, sprawiło to, że ceny pól spadły.
Fluttershy +3
Fluttershy przekracza Start i dumnie ląduje na swoim polu. Postanowiłem za nią wybudować dom mimo to, że obniży koszt przejścia przez to pole, a sam dom kosztuje 25 serduszek, bo zgodnie z eventem jest to koszt domu na najdroższym polu. Fluttershy więc znowu spłukała się z funduszy i już miałem się was pytać, czy pozwolić jej na kupno, kiedy ruchy następnych pokazały, że nie ma się czego obawiać... przynajmniej dziś.
Pepper Clark +1
Pepper dziś na spokojnie i nie ma co o niej pisać, ale cieszę się, że choć nie zarabia, to nie traci. :P
Twilight Sparkle +2
Twilight daje ci zarobić Rainbow Dash. Niewiele, bo nie dość, że nie 5, to zgodnie z eventem 4 serduszka, ale jednak traci. Dobrze, że ma zapas, ale na czym tu zarobić?
Rainbow Dash + 3 + Sonic Rainboom
Rainbow weszła w szóste okrążenie i wylądowałaby na Photo Finish, ale od czego jest umiejętność Sonic Rainboom? Używa jej, a ponieważ została zgłoszona przed przejściem przez Start, ta natychmiast jej się regeneruje. Zła wiadomość to taka, że musi zapłacić Rarity, ale za pole Scootaloo - 20 serduszek.
Applejack +6 + karta
Applejack przesuwa się na Przygody Znaczkowej Ligi, a stamtąd zgodnie z rozkazem karty na pierwsze różowe pole, które akurat przypada Flutterce. Nie jest to jednak tragedia, gdyż zogdnie z rozkazem płaci jej nie 20 serduszek, a tylko dwa. Do tego dojdzie pewnie 10% od każdej postaci. Takiej to dobrze.
Pinkie Pie + 3
Pinkie trafia na swoje pole i za pewną sumę, którą zaraz wyliczę nabywa drugi dom na Fluttershy! Ok... jej pole kosztowało z jednym domem 15, w evencie nr 1 3, czyli musi zapłacić tyle, ile za koszt drugiego domu na polach o podstawowym koszcie 3. Czyli nic się nie zmienia, bo Pinkie nadal musi zapłacić aż 30 serduszek za kupno nowego domu (30 = 3 * 5 * 2).
Tym samym to pole poza eventem byłoby najdroższym polem na planszy, więc zmienia się cennik płatności w evencie:
1 -> 30
2 - > 25
3 -> 20
4 -> 5
5 -> 4
20 -> 3
25 -> 2
30 -> 1
Rarity +6
Rarcia wpada niefortunnie na pole Flutterki - Apple Bloom. I teraz już nie ma przebacz, musi zapłacić 25 serduszek.
Zasoby i stan
FS 27,5 + 2 za Start - 25 za dom na DJ Pon3 + 2 za Apple Bloom + 25 za Apple Bloom - Dziesięcina (2,9) = 31,5 - 2,9 = 28,6, Umiejętność Spojrzenie, DJ Pon 3 + dom, Apple Bloom, Księżniczka Celestia, Rainbow Dash + 1 dom
PC 95, umiejętność Śmierdzenie, kucyki: Cadance + 2 domy, Shining Armour i Księżniczka Twilight + 1 dom
TS 68 - 4 = 64 za Trixie, umiejętność Teleportacja, kucyki: Brak :(
RD 59 + 4 za Trixie - 20 za Scootaloo + 2 za Start - Dziesięcina (0,6) = 45 - 0,6 = 44,4, umiejętność Sonic Rainboom (bo przeszła przez Start), kucyki: Trixie + dom, Applejack, piąte okrążenie
AJ 25,7 - 2 + Dziesięcina = 23,7 + 2,9 + 0,6 + 2 = 29,2 za Apple Bloom, umiejętność Jabłkowy Interes, kucyki: Brak :(
PP 119 - 30 za dom na Flutterce = 89, umiejętność Brak, kucyki: Photo Finish, Fluttershy + 2 domy, Pinkie Pie
R 53,8 + 20 za Scootaloo - 25 za Apple Bloom - Dziesięcina (2) = 46,8, umiejętność Wdzięk, kucyki: Luna + dom, Scootaloo, Rarity
No, dalej. Dwie postaci mają mniej niż 30 serduszek, a kolejne dwie mniej niż 50. Wykończmy kogoś!
Pierwsza!!! Tsaa... Czekam na hejty w komentarzach :c
OdpowiedzUsuńTaaa, czy tylko mi ten filmik przypomina serię o Harrym Potterze?
Usuńhttps://www.youtube.com/watch?v=ApDAJJONn9I
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/864/038/574.jpg
UsuńRarity 2 + używa wdzięku
OdpowiedzUsuńAle... po co? przecież Wdzięk oznacza opuszczenie więzienia :v
UsuńWhoops... Patrząc na obrazki miałam wrażenie, że właśnie tam stoi :/
UsuńIle ta dziesięcina będzie trwała? Nigdzie nie ma napisane, że może jej używać przez całą grę bez przerwy. Robisz sobie zasady jak chcesz.
OdpowiedzUsuńPo pierwsze: już któryś raz nie czytasz uważnie postów, potem się rzucasz. Wycinek z poprzedniego:
Usuń"A wild gift appeared! Applejack wyciąga umiejętność pasywną!
Dziesięcina - Applejack zabiera 10% zysków każdej konkurentki w danej turze. Oczywiście licząc od teraz. Jak np. Pinkie dostanie od kogoś za przejście przez jej pole 10 serduszek, to AJ dostaje 1. Tak, części ułamkowe też się liczą.
Nie jest to jakaś zabójcza umiejętność, ale nie trzeba jej wywoływać, więc zawsze coś."
Dziesięcina jest więc umiejętnością stałą (pasywną) i będzie trwała do końca AJ.
Po drugie: Robię sobie zasady jak chcę? No sheep Sherlock :v Gdzieś od pierwszego posta?
Po trzecie: To nie są takie olbrzymie sumy, by o nie płakać. To była forma rekompensaty za to, że AJ ma umiejętność, z której praktycznie nie może korzystać, bo nie ma żadnego pola.
Twilight 3
OdpowiedzUsuńTwilight +5
OdpowiedzUsuńPinkie Pie 5
OdpowiedzUsuńFluttershy +3
OdpowiedzUsuńTwilight Sparkle +6
OdpowiedzUsuńRok 2026 "monopoly #382" - tak ja przepowiadam przyszłość
OdpowiedzUsuńRarity 2
OdpowiedzUsuńAJ 4
OdpowiedzUsuńPC 6
OdpowiedzUsuńPC 6
OdpowiedzUsuńRarity 4
OdpowiedzUsuńFS 5
OdpowiedzUsuńApplejack -> 5
OdpowiedzUsuńTwilight Sparkle +2
OdpowiedzUsuńTwilight Sparkle +2
OdpowiedzUsuńApplejack +5
OdpowiedzUsuńKolejny dzień, kolejna partyjka Monopony (xD)
OdpowiedzUsuńRarity +3
Pepper +5
OdpowiedzUsuńZamykam.