Agora XVII: Alternatywa dla kucyków
Witam po długiej przerwie spowodowanej wakacjami i ogólnym lenistwem.
Na początek, przypominam, że swoje propozycje tematów może podawać na fo... a nie, przecież już nie ma forum. Niech to dunder świśnie.
Cóż, nad tym problemem zastanowimy się kiedy indziej, gdyż teraz mam dla Was inny temat do dyskusji...
Nie bez powodu dałem "Adventure Time" w obrazku tytułowym.
Można założyć, że spora część fanów MLP jest również fanami innych, szeroko pojętych animacji. A jak wiadomo, kucyki nie są jedną, fajną kreskówką, jaka powstała w ciągu całej historii ludzkości.
Wiem, że jest tu sporo wielbicieli "Adventure Time", ja sam bardzo lubię (i to nawet wcześniej od kucyków) "Spongeboba Kanciastoportego" - przykłady można mnożyć.
Zatem - czy są, i jeśli są, to jakie lubicie oglądać animacje poza MLP? Co możecie w nich polecić? W czym się różnią od kucyków?
Zapraszam do dyskusji.
Gravity Falls - bo jest pozytywnie porąbane.
OdpowiedzUsuńHappy Tree Friends - bo krew.
Family Guy - bo tak.
Adventure Time - bo mieszanka wszystkiego, co się zmieści
OdpowiedzUsuńAmazing World of Gumball - bo wysadza mózg w powietrze i jak wyżej - mieszanka...
Hamtaro - nie jest już co prawda emitowany, ale intelektualnie i targetowo był na poziomie pierwszej serii MLP.
Gravity Falls - nie rzuca na kolana, ale fajnie się ogląda do obiadu
Digimon - ach, muszę sobie obejrzeć pierwszą serię, jak za starych dobrych czasów.
A już myślałam, że jestem jedyną fanką Digimonów |0o0| Ja aktualnie oglądam teraz drugą serię.
UsuńPingwiny z madagaskaru - Król Julian. <3
OdpowiedzUsuńLubie też obejrzeć sobie slugterrę :D
I 2 wymienione wcześniej mianowicie pora na przygode i spongebob :]
Dick Figures ._.
OdpowiedzUsuńOMG ktoś w Polsce to ogląda.
UsuńJa
UsuńGravity Falls,który jest chyba jedyną obecnie wartą oglądania rzeczą na Disney Channel.
OdpowiedzUsuńPoza tym Avatar: The Last Airbender - wspaniały serial. Wszystko-animacja,postacie,historia-jest w nim świetne.
No i może jeszcze Bob's Burgers,ale humor jest w nim raczej specyficzny i nie każdemu się spodoba.
Adventure Time, Amazing World o Gumball, Gravity Falls (ale to rzadziej) i Pingwiny z Madagaskaru, Ed, Edd & Eddy, kiedyś oglądałam Johny'ego Testa, Krowę i Kurczaka i Mroczne Przygody Billy'ego i Mandy czy jakoś tak.
OdpowiedzUsuńPingwiny z Madagaskaru, za miażdżąco dobry polski dubbing. I Kowalskiego.
OdpowiedzUsuń- League of Legends!
OdpowiedzUsuńWait... nie, nadal League of Legends :P W czym się różni? Fandom LoLa tworzy o wiele lepsze utwory muzyczne. Artów jest mniej, ale są lepsze. Zamiast trzech perełek i kilku tysięcy kalek/kopii/syfów mamy setkę dobrych.
Anime się liczy? Jak tak to Full Metal Alchemist: Brotherhood.
Taaa...
OdpowiedzUsuńAnimacje... niedawno przypomniałem sobie o nich. Tuż po odgrzebaniu Koziołka Matołka (księgi), przypomniałem sobie o serialu :v będę musiał znaleźć. Zaraz po tym pójdą inne ramole z dzieciństwa. Ja wspominam dobrze "Przygód kilka Wróbla Ćwirka", "Pomysłowego Dobromir" "Reksia" i inne, zazwyczaj polskie (jeśli nie, to z bloku socjalistycznego; z amerykańskich lubiłem kiedyś "Lonely Tunes", leciały akurat w rozkodowanym paśmie Canal + /Eris, kiedy to było...? 2002? '03?/, "Shrek", niektóre Disneya. Właściwie to do dziś :v). Niedawno (za sprawą kolejnego filmiku z serii "dlaczego mlp jest profi") przypomniałem sobie o "Iron Giant" (nazwisko animatorki może się komuś kojarzyć... dawali jej w późniejszym okresie jakieś mierne reklamówki i robiła z nich fajne serie... jak jej było? Mefistofeles?) i wiem, że będę tego szukał (innym też polecam). ;_; piękne czasy VHS-ów. DVD to już nie to samo
Co sprawia, że stary koń chce przegrzebywać Internet (a skoro Internet, to r34 działa D:) w poszukiwaniu rzeczy starszych od niego? Nostalgia :v ponadto miały one to, co pojawia się teraz w mlp. Jakby... nie miały na celu wyprania mózgów dzieciom :v były realistyczne i uczyły (łącznie z BHP w kuchni. W "Reksiu" był odcinek o zalaniu palnika gazowego :v). Były świetnie animowane, co miało wpływ na ogólną jakość — zanim ktoś zaczął spędząć miesiące nad rysowaniem klatek, dbał, by jego robota nie została wyśmiana przez krytyków przez durny scenariusz. Teraz, gdy wszystko zdominowało 3D, wszystko jest łatwiejsze. Nie trzeba myśleć, animacja to w sporej części praca komputera, a film i tak zarobi na twórców niezależnie od wszystkiego innego :( humor też jest w cenie, podobnie pomysłowość.
Nie można też zapomnieć, że to balsam na atakowany ze wszystkich stron mózg.
I tak oto JeT.Wro, siedemnastoletni przyszły brodacz i bezrobotnyvo beznadziejne cynicznym podejściu di cywilizacji, będzie siedział przed 3,2" ekranikiem, patrząc na międzysąsiedzkie perypetie wróbla i bociana, ewentualnie w kaseciaku odtwarzał piosenki Tik-Taka. Albo uczył się na pamięć epopei narodowej w czterech księgach zapisanych osiemnastozgłoskowcem :v
No.
Avatar: The Last Airbender(po polsku Legenda Aanga) - dla mnie jak dotąd najlepszy serial animowany. Świetnie zrealizowany, śliczna animacja, ciekawy świat, a przede wszystkim doskonale napisane postaci.
OdpowiedzUsuńPolecam każdemu. Sam łyknąłem trzy sezony w jeden weekend :)
I zaraz pewnie zacznie się lincz, ale trudno - Avatar według mnie jest o wiele lepszy od MLP.
Poza tym oglądało się klasyki z CN: Strażnicy Czasu, Samuraj Jack, długo by wymieniać.
A teraz ogląda się zdrowo porypane animacje, ale nie podam tytułów by nie deprawować młodzieży ;)
Adventure Time - absurd i humor
OdpowiedzUsuńFamily Guy - jak wyżej
Avatar: Legend of Aang i Legend of Korra - bardzo dobra animacja, dopracowana fabuła, również humor i piękne przedstawianie niektórych aspektów duchowości
Teen Titans - pierwszy serial oglądany w całości po angielsku, ogromny sentyment
Pingwiny - to się chyba liczy jako animowany? :v
Pokemony - właściwie to anime jest słabe i wolę gry z tej serii, ale od czasu do czasu...
Spongebob - to chyba znane i lubiane :D
Ja oglądam Death Note, ale to się chyba nie liczy. :v
OdpowiedzUsuńTylko i wyłącznie Danny Phantom - najlepsza animacja na świecie. Tak, lepsze od MLP. Lepsze od wszystkiego.
OdpowiedzUsuńIdealnie opisuje dzisiejszych nastolatków i nie jest amerykańskim gównem, jakich obecnie można znaleźć wiele.
Dwa światy i chłopak pomiędzy nimi. Z problemami, kompleksami, odwagą i brakiem akceptacji.
Polski dubbing wymiata. Marcin Hycnar w roli Danny'ego jest po prostu GENIALNY.
No, i główny bohater bardzo przypomina mi mnie samą.
Poza moim sensem życia jest też kilka innych kreskówek.
Avatar: Legenda Aanga, Gravity Falls, Fairly Odd Parents, T.U.F.F Puppy, Death Note...
Tak czy siak, jestem wierną fanką DP i każdemu SZCZERZE polecam tę produkcję.
Ja kiedyś oglądałem "Awatar: Legenda Aanga" i muszę przyznać że była to zacna bajka.
OdpowiedzUsuńTe bitwy, te przygody. No i te suchary Sokki :)
Ja zagłosowałbym na twórczość fandomu niestety nie zdążyłem ;p
OdpowiedzUsuń-Naruto,
OdpowiedzUsuń-Pokemon (bardzo rzadko i dlaczego Ash ma wciąż 10 lat?),
-Beast wars(ktoś to jeszcze pamięta? :D http://www.youtube.com/watch?v=Lc_8wKpJfnA ),
-Kacze opowieści,
-Pingwiny z Madagaskaru,
-Rybka śpi, śpij i ty (to też się liczy? :), dzięki połączeniu Cyfry+ z n-ką zabrali mi MiniMini+ z pakietu :( )
-czasami Littlest Pet Shop.
Axis Power Hetalia-Nie mam pojęcia czemu,ale jest moim ulubionym anime.
OdpowiedzUsuńPingwiny z Madagaskaru-To takie słodkie*.*
Ogólnie anime
Król Lew-Te piosenki są genialne.
I jakieś z dzieciństwa,jak Chojrak,Laboratorium Dextera itp.
Tyle tego było...
OdpowiedzUsuńKND; Ed, Edd i Eddy; Mroczne przygody Billego i Mandy wciąż zdarza mi się oglądać
Oraz oczywiście best anime ever, Bo x7
Ja sobie oprócz kucy oglądam:
OdpowiedzUsuń1. Pokemon - pierwsze serie przypominają trochę szczeniackie czasy
2. Yu-Gi-Oh - kolesie grają kartami z wizerunkami potworów na arenach, które wywołują te potwory - jak tego nie lubić? :D
3. Girls und Panzer - anime żywcem robione na World of Tanks, obecnie zakończona pierwsza seria, ale wielu czeka na jakiś sygnał, że będzie druga :)
4. Doctor Who - nie kreskówka, ale i tak fajne
5. Torchwood - dopiero się przymierzam. Też nie kreskówka, ale spin-off powyższego :D
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńA ja jestem z tych nerdów co siedzą w literaturze fantasy i należą do fandomu TES (cała historia Tamriel i kilka książek, oczywiście pomijając wszystkie gry z serii).
OdpowiedzUsuńJakiś miesiąc temu poznałam GENIALNĄ kreskówkę sprzed ok. 10 lat: "Invader Zim". Trochę się zawiodłam, że nigdzie powyżej nikt o tym nie wspomniał, ale trudno :/
OdpowiedzUsuńCo mogę w nim polecić? Humor, dużo humoru, czasem takie 'dark'* klimaty... I pomimo upływu czasu fandom (wprawdzie mały) całkiem nieźle się trzyma (np. na DeviantArcie). Poza tym, ten piesek: http://images.fanpop.com/images/image_uploads/gir-gir-480864_320_383.gif , który został przerobiony na 1000 różnych sposobów ( http://i.imgur.com/ZUKo1.jpg ) pochodzi właśnie z tamtąd. Tak naprawdę to nawet NIE JEST piesek, ale o tym możecie się przekonać, oglądając serial.
Wiem, że ludzie są z natury leniwi, więc żeby oszczędzić wam szukania, macie linki:
1 odcinek (część 1) http://www.youtube.com/watch?v=LEVblUrVAcg
(część 2) http://www.youtube.com/watch?v=k453j0d6WEk
kanał ze wszystkimi odcinkami: http://www.youtube.com/user/jhaykhaycee6
Mam nadzieję, że też go polubicie :D
*ciężko mi było znaleźć polski, pasujący odpowiednik, sorry ;)
CO TA STRONA ZROBIŁA Z MOIM NICKIEM?! Miało być Pinkameena, jak na DeviantArcie.
Usuń(konto na AIM założyłam tylko po to, żeby opublikować ten komentarz... i just don't know what went wrong)
Lista dość długa (nie wszystkie wyjaśniłem, ale tytuły coś powinny powiedzieć):
OdpowiedzUsuńAdventure Time (Pora na przygodę) - Humor i absurd jednocześnie
Avatar: Lengenda Anga i Legenda Korry - intrygująca historia, postacie z którymi można się utożsamiać, animacja na styl Japonii
Avengers: Potęga i Moc - Superbohaterowie Marvela, łączą siły by pokonać
Chojrak: Tchórzliwy Pies - Pierwszy animowany horror
Kim Kolwiek - Świetny serial o podwójnym życiu na Disney Channel, lepszy od Hanny Fontanny.
Jimmy Neutron - przykład studenta
Laboratorium Dextera - niedoceniony geniusz i wkurzająca siostra, która demoluje sprzęt
Odlotowe Wyścigi - Moje pierwsze zetknięcie z wyścigami
Dastardly i Muttley - złap gołębia
Pingwiny z Madagaskaru - Suszymy ząbki panowie (panie oraz kuce)
Ed, Edd i Eddy (serial + film) - jeden z najlepszych klasyków
Samuraj Jack - klasyk
Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów (2003) - Pierwszy serial animowany z najbardziej znanego uniwersum sci-fi, stworzony przez twórcę Samuraja Jacka oraz Dextera
Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów (2008) - Drugi, tym razem w 3D
Strażnicy Czasu - klasyk
Wróżkowie Chrzestni - Szczyt humoru i absurdu
Pies Dudley - serial twórcy Wróżków Chrzestnych, tak samo porąbany
South Park - genialna krytyka rzeczywistości
Futurama - genialny serial twórcy Simpsonsów
Mroczne Przygody Billego i Mandy - genialna chora (w dobrym znaczeniu) kreskówka
UsuńZło w potrawce - to samo
Ach, ten Andy - Jestem Andy! Numerant jakich mało. Wielki artysta w robieniu kawałów.
Świat według Ludwiczka - Szafa gra.
Krowa i Kurczak - pamiętam pilota, gdzie kurczak był nałogowym palaczem
Jam Łasica
Hej Arnold - chciałem mieć podobny pokój
Scooby Doo (seria)
Spongebob Kanciastoporty - Kto ananasowy pod wodą ma dom?
Tom i Jerry
Johny Test
Teen Titans (Młodzi Tytani)
X-Men (FoxKids)
X-Men Ewolucja
Batman Przyszłości
Batman: Odważni i bezwzględni
Liga Sprawiedliwych oraz LS: Bez Granic
Spiderman (FoxKids/Jetix)
Ralph Demolka - film, który mówi o poprzednikach konsol: automatach
Z życia nastoletniego robota
Pełzaki - Serial o postrzeganiu świata wg. dzieci i dorosłych
Kappa Mikey - serial pokazujący różnice kulturowe między zachodem, a Japonią
Śladem Blue - Serial edukacyjny, który warto puszczać przedszkolakom
Odlotowe agentki - pierwotnie był to serial dla dziewczyn
W.I.T.C.H. Czarodziejki - to też
Kredonia - Rudy kredę ma
Danny Phantom
Lego Ninjago: Mistrzowie Spinjitsu
Nowe przygody Lucky Luke'a
Bob budowniczy - Zawsze da radę
Smerfy - Może już opanowały loty do innego układu słonecznego?
Listonosz Pat - Jedzie kot, jedzie Pat, tak pocztę rozwożą od lat
Wojownicze Żółwie Ninja (FoxKids)
Daltonowie - regularne próby ucieczki z więzienia
UsuńDzika rodzinka - Kto by chciał się wybrać w podróż dookoła świata?
Nieustraszeni Bracia Adrenalini - Kaskaderzy mówiący w języku niezrozumiałym dla widzów
Droopy, superdetektyw - Najlepszy serial detektywistyczny
Hong Kong Fu-i - [pseudo]mistrz sztuk walki za którym szaleją kobiety
Inspektor Gadżet (wraz Gadżet oraz Gadżetinis)
Jetsonowie - Mój pierwszy serial o tematyce sci-fi
Johnny Bravo - Lubię placki!
Kaczor Dodgers - [Anty]Bohater 24/2 wieku
Kocia ferajna - Najbardziej sympatyczne koty. W Warszawie przy Trasie Siekierkowskiej jest graffiti
Miś Yogi - Czy twój koszyk piknikowy jest na pewno bezpieczny?
Głupi i głupszy - najlepsza duet idiotów
Dwa głupie psy - to samo, ale w postaci psów
Łebski Harry - pod koniec odcinka poradniki dla widzów, które się sprawdzają
Maska - jak się założy to staje się najlepszym świrem
M.A.S.K - tutaj integracja z pojazdem
Nowa szkoła króla - Jak zostać dobrym władcą?
Lilo i Stich - Szukanie domu na Ziemi dla eksperymentów
Owca w Wielkim Mieście - Narrator budujący napięcie
Popeye - Jedz szpinak, będziesz wielki
Rodzina Addamsów - Najlepsza rodzinka
Zwariowane Melodie - Po prostu klasyk
Flintstonowie - Yaba Daba do!
Atomówki - Jeden z tworów Lauren Faust
Dom dla zmyślonych przyjaciół Pani Foster - Też jej zasługa
Bliźniaki Cramp - Dwaj bracia, którzy są przykładami skrajności
Hero 108 - Walka o pokój w Ukrytym Królestwie między ludźmi, a zwierzętami
Wyspa/Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka: w trasie/Zemsta Wyspy - Animowane Reality-show
Musze opowieści - Serial o musze, która poznaje świat
Podwójne życie Jagody Lee - Tytuł mówi sam za siebie
Ufolągi - Chciałem mieć pokój w latarni morskiej
Wampirzyca Mona - rozwiązywanie paranormalnych zagadek
Żukosoczek - najlepszy klasyk jaki pamiętam
Mike, Lu i Og - próba wprowadzenia cywilizacji na odludzie
Cubix ([południowo]koreański serial animowany) - Roboty dla wszystkich.
Harcerz Lazlo - Na taki harcerski obóz mogę się wybrać
Fantastyczna Czwórka -
Chowder - nienormalne kulinarstwo
Atomowa Betty - klasyk
Zielona Latarnia -
A.T.O.M. Alpha Teens On Machines -
Dzieciaki z klasy 402 - Mój pierwszy serial o szkole, która nie jest opychająca
Oggy i karaluchy - Kto by nie pamiętał nieśmiałego Kota Oggy'ego, zbyt pewnego siebie zielonego kocura Jack'a i karaluchów, które charakteryzują się śmiechem
Planeta Sketch - Seria skeczy
Tajne akta Psiej Agencji - Czy twój pies zachowuje się wg. ciebie normalnie?
Szalony Jack, pirat - szczególnie pamiętam Robo-skunksa
Incredible Hulk - Wielka siła = wielka odpowiedzialność
UsuńIron Man: Obrońca dobra -
Jerry i paczka - na początku był lektor, ale później powstał dubbing
Kleszcz - Najlepsza parodia o superbohaterach
Kot Ik! - najbardziej irytujący bohater w dziejach, polecam ze względu na część o dinozaurach
Team Galaxy – kosmiczne przygody galaktycznej drużyny
Super Robot Monkey Team Hyperforce Go! - Najbardziej zapadł w pamięć Super Robot.
Świat Questa - Nie cierpię czołówek (za krótkich)
Przygody Kuby Guzika - Kuba Guzik, radę sobie da
Pucca - Czy można trenować w spokoju, kiedy próbuję cię dopaść dziewczyna, która jest zakochana w tobie na zabój?
Roboluch - fuzja chipa z owadem
Rodzina Tofu - świetny przykład konfliktu między ekologią, a przemysłem
The Sensibles - Najlepsi reporterzy w historii
Tutenstein - Najmłodszy faraon musi przestać być egoistą
Wyścigi NASCAR - mój pierwszy serial o wyścigach
Yin Yang Yo!
Walter Melon - bohater do wynajęcia
Wunschpunsch - To jest historia, pewnej wiedźmy i maga
Galactik Football - Mimo, że nie interesuję się piłką nożną to ją polecam
Amerykański smok Jake Long
Chip i Dale Brygada RR
101 dalmatyńczyków (pierwszy film) - Tak poznałem Dalmatyńczyki
Nowe przygody Kubusia Puchatka - najlepszy klasyk jaki mogę polecić
Aparatka - przedstawienie dramatu posiadaczy sprzętu korygującego żeby
Megas XLR - chciałem mieć podobnego megazorda sterowanego sprzętem do grania
Anime:
Digimon Adventure oraz Digimon Adventure 02 - Polecam wersję japońską.
Transformers: Wojna o Energon/Superlink -
Transformers: Cybertron - Poszukiwania 4 cyberkluczy do uratowania Cybertronu
Sonic X - polecana najbardziej japońska wersja, bo od Hamburgerów woła o pomstę do nieba
ŌBAN Star Racers - wyścig o tytuł Boga
Wangan Midnight - wyścigi na autostradach (tam nie ma bramek co 5 minut)
Initial D - wyścigi w górach, prawdopodobnie pierwszy serial animowany w historii, w którym pojawiły się pierwsze modele 3D samochodów
Pokemon - anime do przełknięcia, mimo że Ash jest debilem
Shin-chan - warto było siedzieć po 23:00 na Jetixie
B-Daman - Kiedyś na Toonami leciało
Projekt blue: SOS dla Ziemii - ludzkość walczy z kosmicznym najeźdźcą
Teknoman - tak samo jak w wyżej
Bobobō-bo Bō-bobo - szczyt absurdu w anime
Król szamanów - Amidamaru do miecza!
Medabots - Sędzia Robobitew był najlepszy
MegaMan NT Warrior - Chciałoby się mieć możliwość wejścia w sieć
Hamtaro – wielkie przygody małych chomików - odpowiednik MLP w Japonii
Taaa. same klasyki nie ma co, chociaż w niektórych przypadkach bym się kłócił (chociażby Shaman King dla mnie to manga znacznie góruje nad serialem czy animacje z lego). Do tej listy dodałbym jeszcze
UsuńŁanimacje
The Wuzzles - disnejowskie podejście, ale patenty całkiem niezłe.
Top Spin - fajna sprawa - niedźwiedź latający samolotem
He-Man - NA POTĘGĘ POSĘPNEGO CZEREPU...
Kacze Opowieści - heh, kto tego nie zna.
Nowe przygody Kubusia Puchatka - na tym się wychowywałem...
TMNT - te stare... wspomnienia...
Animaniacy - te dwuznaczne żarty
Darkwing Duck - parodia superbohaterów, nie taka jak Kleszcz ale też dobra.
Scooby Doo - ile tego było, ło mamo.
Tiny Toon Adventures - Babs i Buster wraz z resztą jako nowa generacja
Muminki - Bobek, do nogi!
Ogólne krótkie animacje Disneya i Warnera z okresu wojennego
Łanime
Neon Genesis Evangelion - klasyk, porywający w każdym aspekcie.
Narta (Naruto) - poszło w dziwnym kierunku ale seria nie Shippuden jest spoko.
Tych animacji jest więcej, ale na tą chwilę podziękuję...
I tak nikt tego nie przeczyta...
UsuńJa przeczytałam.
UsuńGhost in the Shell: Stand Alone Complex -Bo jest dobra fabuła.
OdpowiedzUsuńBleach - Bo czasami można się pośmiać.
Afro Samurai - Sam nie wiem.
Anime: GTO(o gangsterze, który został nauczycielem), Bleach, Naruto Shippuden, Sennyu, Attack on Titan
OdpowiedzUsuńKreskówki: Slugterra, Max Steel, Pingwiny z Madagaskaru, Spongebob
Ja prawie wcale TV nie oglądam, muszę się wziąć w garść :v Ale jeśli już to od czasu do czasu:
OdpowiedzUsuńThe Littlest Pet Shop - oh God why .-. Ja to nawet lubię ._.
Pingwiny z Madagaskaru - bo zabawne :D
Amazing World of Gumball - kocham to nawet <3
Postanawiam oglądać Gravity Falls, bo się fajnie zapowiada, podjąć się oglądania Atomówek (ukochana kreskówka z zerówki <3) i innych absurdalnie śmiesznych bajek xD
Adventure Time - Ot tak. Jest aż tak świetne że lubię to równie tak samo jak kucki.
OdpowiedzUsuńGravity Falls - Totalnie porąbane. Więc oglądam.
Pingwiny z Madagaskaru - Sama nie wiem czemu.
Spongebob - Tak głupie że aż bardzo głupie.
Chowder - To jest totalnie głupie i poje.. totalnie głupie. Nie wiem czemu to oglądam. Ot tak.
A i jeszcze Pokemony i Bleach
UsuńIip! To ty jestes dziewczyną? .-.
UsuńJa to tak... Radzko coś oglądam, ale.
Zdecydowanie Fineasz i Ferb i Pingwiny. Dobre są jeszcze atomówki, Reksio i coś tam jeszcze... hm.
Z anime na pewno Pokemon, choć w porównaniu do liczby odcinków oglądnęłam mało. Mogę polecić serię "Mamotte! Lollipop", choć wolę mangę. Which baka tells a girl she has a flat chest? ^^"
The Simpsons - bo to nie ma sensu
OdpowiedzUsuńAdventure Time - jakieś totalnie rozpsychicznione, fabuła porąbana, ale jest świetne, bo takie głupkowate XD
OdpowiedzUsuńRegular Show - nie wiem czemu. Bo to epickie.
Amazing World of Gumball - po prostu: rzygam tęczą :3
Gravity Falls - Ciekawe i psychiczne :'D
Chowder - nie wiem czemu. To jest jakieś w ogóle dziwne, ale to oglądam.
I jeszcze chyba Generator Rex, bo mój brat zawsze na to przełączał i to polubiłam. Takoś jakoś samo... ; _;
Chyba wolno mi się wtrącić...ale ile tego było...że jestem wredny wymienię także epickie filmy animowane. A Anime nie oglądałem...chyba, powiedzcie mi jak coś z tego co wymienię będzie Anime.
OdpowiedzUsuńSeriale:
Ogólnie bajki z superbohaterami (jestę fanę)
Spider-Man (z Kid Foc i Jetix) - Kocham Spideya!
Mega Spider-Man - Bo Spidey!
Avengers Potęga i Moc- Bo Superbohaterowie!
Batman - Bo Batman jest fajny ale moja ulubiona seria to ta z 2004 roku (ale nie lubię Odważnych i Bezwzględnych)
Liga Sprawiedliwych (Bez Granic też)- Superman! Batman! Zielona Latarnia! Flash! Marsjanin Łowca!
Młodzi Tytani- Nie znałem nikogo poza Robinem ale fajnie było...teraz juz wiem więcej o tej grupie.
Inne:
Littlest Pet Shop- No co? Też Hasbro.
Transformers- Wielkie roboty z kosmosu.
Przygody Sary Jane- Spin-off serialu "Doktor Who". Dzięki tej bajce poznałem jak Epicki jest Doktor.
Pingwiny z Madagaskaru- Bo broń! Bo Kowalski! Kowalski is best penguin forever.
Król Szamanów- To wszystko przez kuzyna! Epickie
Megamen- Chciałbym żeby takie coś było.
Filmy (których pewnie mało kto zna):
Atlantyda Zaginiony Ląd- Atlantyda!
Sindbad Żeglarz- Adventure and Epic!
Planeta Skarbów- Jak wyspa Skarbów tylko w skali kosmosu...i nauczyłem się bardzo potrzebnego w życiu słowa Cyborg.
Stalowy Gigant- Wielki Robot z Kosmosu!
I nie zabijcie mnie ale...Monster High (filmy)...To wszystko przez moją siostrę! Ona mnie zmusza do szukania tego w internecie i oglądania z nią!
Te filmy ja znam! I oglądałam! XD
UsuńChińskie bajki <3
OdpowiedzUsuńSorki ale pisze z telefonu | Littlest Pet Shop - Dosyć ciekawa produkcja, zachowująca klimat poniaczy ze względu na animacje robioną w identyczny sposób. Fabuła jest wciągająca (bardziej pasuje interesująca), ale gdy usłyszałem polski dubbing do niej byłem mile zaskoczony.| Sonic X - jeżeli chodzi o tą produkcje to to jest przykład prawdziwego anime, którego nie mogłem dostrzeć w żadnej wcześniejszej produkcji. Pierwszy raz gdy to oglądałem miałem 3,4 lata (o ile się nie myle) ale zawsze lubie wracać do nich, a odcinki są cieżko dostępne.|Pare innych produkcji z lat 2000-2006 takich jak : Ach ten Andy, Król szamanów, Ying Yang Yo, Ed, Edd i Eddy, Odlotowe Agentki (skoro lubie poniacze to raczej to też nie zdziwi :]) czy Przygody Timmiego (na Nick nazywane jest to inaczej) do tych produkcji lubie wracać ze względu na dubbing który jest wręcz mistrzowski, zwłaszcza produkcje Jetixa.|Chciałbym to opisać szeżej ale nie mam czasu niestety, |PS:Gdy porównuje klasy dubbingu MLP ze starszymi produkcjami to myśle sobie że świat schodzi na PSY, (i to dosłownie)
OdpowiedzUsuńA co się będę, dołączę się:
OdpowiedzUsuń1. Nie licząc MLP moją największą "miłością" jest TMNT. Mówię tu o tej starszej serii, z 2003r. Czas mojej młodości (czyli czasów, gdy miałam lat 4 lD), ukochane dzieciństwo. Postaci są nad wyraz rozwinięte, nieprzewidywalne, fabuła od samego początku wkręca, czarne charaktery są porządne, dopracowane, zdolne do wielu strasznych rzeczy, "kreska" też jest jak najbardziej spoko, miła dla oka, tła są dopracowane. Boli mnie tylko 6 i 7 sezon...Schrzanili to.
2. Naruto. W dzieciństwie bajka zakazana, bo trochę krwi i przemocy, na tę chwilę mam wolną rękę. To, zarówno jak TMNT to bajka, której jeszcze nie było. Naruto nie można pomylić z inną kreskówką. Fabuła jeszcze bardziej zaskakująca niż u poprzednika, bardzo wiele postaci, każda na swój sposób inna i różnorodna, z czasem się zmieniają, głównie na lepsze. I ta animacja *.*
3. Oczywiście Pingwiny z Madagaskaru. Za co? Za powalający polski dubbing, Króla Juliana i Kowalskiego .3.
4. Hamtaro. Cudowne wspomnienia z dzieciństwa.
Cholera jasna, daliście mi jakąś blokadę na komórkę, czy co? Cały czas mi usuwa wiadomość przy przechodzeniu do capchy... Już 3 razy mi usunęło dość długi post.
OdpowiedzUsuń-Digimon. Kreskówka z mojego dzieciństwa. Uwielbiałem to oglądać, głównie dzięki pomieszanej fabule, no i to była ciekawa alternatywa wobec Pokemonów nie posiadających ciągłej fabuły. Po kilku latach wróciłem do oglądania i nadal mi się to podobało, a nawet bardziej. To wielka rzadkość u mnie. Do tego przez dłuższy czas nie mogłem przestać słuchać oryginalnego openingu. Do dzisiaj sobie cenię Kouji Wadę jako artystę.
Próbowałem kolejnej serii, ale po połowie skończyłem. Nie spodobało mi się to, że od tej pory mogli oni bezpośrednio się przenosić między światami, no i ta niekonsekwencja wobec części pierwszej... Do tego pojawiły się odcinki "żyjące własnym życiem", czyli niepowiązane z pozostałymi. Potem jeszcze zaczynałem oglądać 3 sezon, ponoć najlepszy. Skończyłem już po 3 odcinkach. Nie wiem, jakoś mnie to nie pociągało. Za kolejne części już się nawet nie brałem, po tym jak się dowiedziałem co twórcy zrobili z czwórki...
Kiedyś nawet brałem udział w dyskusjach na digimon.pl. Wie ktoś może co się stało z tą stroną? Była jakaś informacja o sprzedaży, czy zniknęła bez żadnej informacji?
-Sonic. Tkwiłem w tym naprawdę długo. Dzięki temu nawet zacząłem rysować. Słabo bo słabo, ale jadnak. No i pewien animator, bodajże BackToS0ul, ponownie zapoznał mnie z moim ulubionym zespołem: Junior Senior. Z czasem jednak zaczęło mnie to nużyć, a przerost r34 całkiem załatwił sprawę.
-Hetalia. Podoba mi się pomysł przedstawienia państw jako ludzi. Od fandomu trzymam się jednak z dala. Za duży nawał nastolatek hołdujących facetom w spódnicach i homoshippingom.
-Looney Tunes i ich Disneyowski odpowiednik. Pamiętam jak potrafiłem gapić się przez 15 minut na szumiący ekran, byleby nie przegapić początku... A jakiś czas temu odkryłem, że w czasach wojny te kreskówki pełniły rolę propagandową. Była tam pochwała Ameryki, demokracji i zachęcano do służby wojskowej. Jakieś 10-15 lat temu nawet puszczano tego typu odcinek, gdzie kaczka płci żeńskiej, ze swastyką na ramieniu, próbowała otruć Donalda. Pamięta ktoś może?
A obecne amerykańskie produkcje... Jest w nich coś, co mnie odpycha. Jak zobaczyłem co się dzieje na kanale Disneya... Rany, toż to Sodomia i Gomoria! Tak samo jak z tym żyjącym serem, czy innymi produkcjami typu Ed Edd & Eddy.
UsuńCo do usuwania komentarzy
UsuńTeż tak miałem (kopie zapasowe komentarzy to do dziś normalka), spróbuj innej przeglądarki lub zmień ustawienia (ja np. miałem ten problem na Dolphinie z ustawionym klientem PC, a z klientem Andrut już nie).
Atomówki-bo Lauren Faust
OdpowiedzUsuńDom dla zmyślonych przyjaciół pani foster-bo Faust
Adwenczer tajm-Bo porąbane
Spandzbab skłarelpants-Bo śmieszne
Hepi tri frends-bo lumpy
Ja nie oglądam aż tak dużo ;)
OdpowiedzUsuńAdventure Time - ostatnio mnie zaczęło nachodzić
Pingwiny z Madagaskaru - wyjątkowo z Polskim dubbingiem, naprawdę im się udało
The Powerpuff Girls - bardzo fajne, są odcinki naprawdę wybitne, np. Meet the Beat-Alls :D
Littlest Pet Shop - niezłe, robi to praktycznie ta sama ekipa co MLP. Da się oglądać.
Nie oglądam, ale się przymierzam:
Doctor Who
Teen Titans
Transformersy
Gravity Falls
i może jeszcze Voltron Force
Aha, kiedyś oglądałem jeszcze Nieustraszonego (Knight Rider) z Hasselhoffem. Ktoś pamięta? Czarny Pontiac z magicznymi lampkami na masce? ;)
UsuńTrójca seriali, które się oglądało regularnie: Nieustraszony, MacGyver i Z Archiwum X.
UsuńŚwietny temat :)
OdpowiedzUsuńAdventure Time- nie pociąga mnie zbytnio ta psychodelia, a oglądam dlatego, że historia Simona Petrikov mocno chwyciła mnie za serce *O*
Oglądam jeszcze mnóstwo innych seriali i kreskówek, ale nie interesuję się nimi tak bardzo żeby były warte przedstawienia...Do tego dochodzi multum ,,chińskich bajek,, :D
Teraz oglądam:
Shingeki no Kyojin: Te pościgi, te wybuchy! Te zwroty akcji, te walki z Tytanami, na razie wychodzi, ale będzie w mojej top 5 ;)
Puella Magi Madoka Magica- Ulubione anime ever. Od 2 lat jeszcze mi się nie znudziło. To mówi samo za siebie :3
Madoka najlepszym anime EVER ! ;3
UsuńOoo SnK <3
UsuńNie będę zbytnio oryginalna ale co tam. ;3
OdpowiedzUsuńPora na przygodę, Wodogrzmoty małe, Pingwiny z Madagaskaru, Mroczne przygody Billy'ego i Mandy, Rooby Gloom, Niesamowity świat Gumballa, Chowder, Zwyczajny serial, Futurama, Family Guy, Simpsonowie, Jam łasica, Looney Tunes Show, Wróżkowie Chrzestni, A.T.O.M., Nowa szkoła króla, Lilo i Stich, Bliźniaki Cramp, Hero 108, Pucca, ŌBAN, Yin Yang Yo!, Bobobō-bo Bō-bobo, Król szamanów, Tari Tari, Kawiarnia Misia Polarnego, Brenda i pan Whiskers, MegaMan, Kapitan Flamingo, Gęsia skórka, Myszorki na prerii, Srebrny Surfer, Księżniczka Tenko, Przygody Olivera Twista, Tajemnicze opowieści Moville'a, Rodzina Tofu, Team Galaxy – kosmiczne przygody galaktycznej drużyny, Shuriken School, Iggy Arbuckle, Świat Questa, W pułapce czasu. To chyba tyle z animowanych.
Zaiste, ciekawy to temat.
OdpowiedzUsuńZ dzieciństwa pamiętam oglądałem oczywiście Reksia (ulubiona bajka z tamtego okresu), Sąsiadów i Zaczarowany Ołówek. Bolka i Lolka jakoś nigdy za specjalnie nie lubiłem. Aha, no i miałem jeszcze ze dwa filmy z Asteriksem i Obeliksem na VHS-ce. Bodajże po niemiecku. Nie rozumiałem ani słowa, ale ostro się oglądało. Nieco później nadeszły czasy Sailor Moon, Power-Rangers, HE-Mana, Moto-Myszy z Marsa i okazjonalnie Dragon Ball. Rozpaczałem, bo nie mieliśmy RTL7, ale za to oglądałem u brata ciotecznego, a później czytałem mangę u niego.
Z okresu szkolnego to na pewno będą Pokemony, Spider-Man('90), Samuraj Jack, Super Świnka na przykład, czy inni Faceci w Czerni. Nawet W.I.T.C.H. się trafił, jak ojciec mnie rano budził, i zanim musiałem iść do szkoły zdążałem obejrzeć większość odcinka. Owszem, było tego o wiele więcej (czasy satelity z Jetixem, muhaha), jak wspomniane przez innych TMNT i wspaniały ŌBAN, ale kto to wszystko spamięta?
Czasy szkoły średniej to produkcje takie jak Shakugan no Shana, Bleach, Naruto, GitS, Elfen Lied, kilka innych animców, Teen Titan, Family Guy, Futurama... hmm... Doctor Who?
Czasy współczesne: w zasadzie odcinki wychodzą tak rzadko, iż można stwierdzić, że oglądam regularnie: MLP, Dan vs., Adventure Time, Gravity Falls, Ultimate Spider-man ( ale tylko dla tego, że samotnik Spidey ma teraz własny zespół. Kto w ogóle wymyślił, że Peter Parker jest nastolatkiem, kiedy zdobywa moce? Jak tak dalej pójdzie, to za kilka lat nowa wersja Spideya będzie łazić po ścianach już w pielusze). Jakiś czas temu odkryłem istnienie wspaniałego Studia Ghibli, mogę się pochwalić.
No i to w zasadzie byłoby na tyle. Chociaż mógłbym jeszcze dorzucić Scoobiego '70 i Transformers na VHSce z wypożyczalni. Zapewne kilka tytułów i tak opuściłem, ale te najbardziej tkwią mi w mózgu.
Tyyle fanów anime i Avatara :') Aż serce rośnie ^^
OdpowiedzUsuńNaprawdę, wszystkim polecam Avatar the last airbender - ale po angielsku, bo polski dubbing trochę traci na humorze. Jak ktoś dobrze poszuka, to z napisami znajdzie :)
Jest to genialny serial o pięknej grafice i wartościach moralnych. No i się pośmiać można nieźle.
Można powiedzieć, że jest to amerykańska wersja anime, rysowana w podobnym stylu.
Przedstawia świat podzielony na osobne nacje i historię ataku narodu ognia na resztę świata.
Po prostu U-WIEL-BIAM Avatara! (I drugi sezon - legend of Korra, też)
Odcinek 1:
ANG http://www.pinoyanime.tv/avatar-the-last-airbender-book-1-episode-1-2/
PL napisy http://video.anyfiles.pl/Avatar+-+The+Last+Airbender+S1+-+01/Anime/video/10759
PL dubbing http://video.anyfiles.pl/Avatar+Legenda+Aanga+Ksi%C4%99ga+I+Odc+1+lastcast+tv/Kresk%C3%B3wki/video/30802
Osobiste rekomendacje:
OdpowiedzUsuń- Wojownicze Żółwie Ninja (te klasyczne, FoxKids lub najnowsze)
- Power Rangers (np. Samurai)
- Transformers (Generacja 1, Animated lub Prime)
- Sailor Moon
- Sonic X (ale tylko wersja japońska z subami)
Atomówki <33
OdpowiedzUsuńi Pingwiny z Madagaskaru
kiedyś oglądałam jeszcze Adventure Time, ale nie wiedzieć czemu przestałam :'D
Nie wierzę w życie pozakucykowe :(
OdpowiedzUsuńLittlest Pet Shop. Jest naprawdę fajne, jedyny wyraźniejszy minus to to, że nie ma takich fajnych złych jak w MLP.
OdpowiedzUsuńDoktor Who... niby nie bajka, ale kilka osób o tym wspomniało, nie będę więc gorsza. :3
- Adventure Time
OdpowiedzUsuń+ anime:
- Shingeki no Kyojin
- Free! (yaoi, yaoi everywhere...)
- i najukochańsze Kuroko no Basuke <3
Adventure Time - Oglądałem to przed MLP strasznie mi się podobało :P
OdpowiedzUsuńGwiezdne wojny wojny klonów - Wydawało mi się czy nikt tu tago nie wymienił? To jest świetne! Animacja powala (Tu przypomniało mi się jak w jednym odcinku jest przedstawiony desant na jakąś planetę czy coś w ten deseń to tak strasznie przypominało londowanie na plaży w normandi! Oglondałem to z opadniętą szczęką to chyba jedyny film animowany w którym tak często ktoś ginie) a fabuła też stawia wysoką poprzeczkę. Polecam! Niestety na yt widziałem tylko odcinki w niskiej rozdzielczości ;_;
Nie wymienie wszystkich(kreskówek,bajek i anime), bo mi się nie chce pisać ^.^
OdpowiedzUsuń-Pingwiny z Madagaskaru: humor króla Juliana i szeregowy <3
-Swiat wg Ludwiczka:bo mi się podoba humor i dubb jest całkiem
-Pora na przygode:Gienio i lodowy król <33333 po za tym ryje mi psychike
-muminki:bukaa :3
-Pokemon:bo Ash jest totalnym idiotą XP
-król szamanów: moje pierwsze anime <3 i piosenka Ryo (jest 5:15 i jade po szosie mam...)
-full metal alchimest i FMA:Brotherhood: alchemia ^^
-Yin Yang Yo !: bo jest fajne
-Wodogrzmoty małe: także ryje mi psyckikę
-sonic X:nie wiem czemu
-Fineasz i Ferb: bo piosenki XD
-Przygody Billy'ego i Mandy: moja psychika...
-smerfy: małe, niebieski stworki oraz totalny idiota zwany Gargamelem...czego chcieć więcej ? :3
Wystarczy wam tyle różnorodnych animacji. Pozdrawiam !
Hmm... Weird thing... I just realized that I hadn't watched anything in Polish dubb for about, what? A year? Two maybe? Even though we have such good dubbing actors... Oh well, I guess it's still easier to find something in English than in Polish.
OdpowiedzUsuńTo co było wcześniej wymienione (chociaż rzadko) czyli Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów (to co najlepsze w gwiezdnych wojnach czyli wojny klonów), i Transformer Prime (najbardziej chyba epicki serial z transformersami). Polecam również (niestety niewymienione jeszcze) Kosmiczne Wojny (angielska nazwa Beast Wars), również transformery tylko że zmieniające się w zwierzaki. Swojego czasu leciały na polsacie więc może ktoś to pamięta. Te trzy chyba najbardziej epickie seriale jakie widziałem. Jeszcze warty polecenia serial na podstawie filmu Jak Wytresować Smoka, o tytule Dragons: Riders of Berk.
OdpowiedzUsuńslugterra- obejrzałam jeden odcinek i mi się spodobało
OdpowiedzUsuńspongebob kaniciastoporty-po prostu lubię
oczywiście lubię więcej kreskówek ale, teraz nic innego nie przychodzi do głowy.
Księżniczka Tenko
OdpowiedzUsuńWodogrzmoty małe,Pora na Przygodę,Zwyczajny serial,W te i nazad,Niesamowity świat Gumballa,Pingwiny z madagaskaru,Salior Moon,Attack on Titan i wieeeeeeeele innych.
OdpowiedzUsuńI jeszcze Awatar
Usuń